První ročník modulového setkání klubu usTTi.cz se zaměřením na provoz nákladních a osobních souprav II. epochy. Budeme modelovat charakter krušnohorské uhelné tepny druhého řádu Chomutov – Reitzenhain se silnějším provozem parních lokomotiv a vozů Buštěhradské dráhy (B.E.B).
Setkání je určené jen pro registrované účastníky a registrované hosty.
termín: od 25. října (pátek) do 28. října (pondělí) 2024
Začátek: 25. října od 12hod (příjezd všech účastníků s moduly do 16hod)
Konec: 28. října odjezd do 18hod
Termín registrace účastníků: do 8. září 2024 24hod
Termín registrace hostů: do 10. října 2024 24hod
Termín objednávky stravování: do 10. října 2024 24hod
- jídelníček bude vyvěšen po termínu registrace účastníků
- registraci účastníků, hostů a stravování zajišťuje koordinátor setkání
koordinátor setkání: Ladislav Kovář, ladiz@ustti.cz, 773 577 936
layout, registrace modulů: Ladislav Kovář, ladiz@ustti.cz
DCC, 230V, telefonie: Tomáš Tyll, tyll@akvks.cz
strava: Ladislav Kovář, ladiz@ustti.cz
GVD: Tomáš Tyll, tyll@akvks.cz, čas GVD 1:4
hodiny: Ladislav Kovář, ladiz@ustti.cz
služba strojní: Miloš Greguš, mgrezababov@seznam.cz
nákladní doprava: Luděk Křenek, fardy.vagonka@ustti.nl
osobní doprava: Richard Andrášik, ttfans@centrum.sk
Místo konání: Tělocvična Základní školy a Mateřské školy Povrly, okres Ústí nad Labem, příspěvková organizace, 5. května 233, 403 32 Povrly. Podrobné informace www.zspovrly.cz
GPS: 50.6766611N 14.1567011E
Transport modulů: Moduly, které jsou zaregistrované na setkání je možné přivézt po domluvě před setkáním a uschovat je v našem školním skladu. Dle potřeby je možné si moduly vyzvednout kdykoliv po setkání. Moduly, které nám budou zapůjčeny, si můžeme po domluvě vyzvednout a po setkání je transportovat zpět k majiteli. Vykládka a nakládka modulů a příslušenství probíhá před hlavním vchodem do budovy (je možné autem zajet až před vchod).
Ubytování: Pro registrované účastníky bude zajištěna možnost přespání v budově školy. Pro podrobnější informace kontaktuje koordinátora setkání.
Stravování: Snídaně, obědy i večeře jsou zajištěné v jídelně školy. Termín objednávek je stanoven viz výše. Po tomto termínu si každý účastník/host zajišťuje stravu individuálně. Jídelníček bude vyvěšen po termínu registrace účastníků.
Parkování: Je možné v areálu školy.
poplatek pro registrované účastníky - 600Kč/celé setkání
poplatek pro hosty - 250Kč/den
poplatek za stravování - snídaně/oběd/večeře - bude stanoveno
- platby se provádějí na účet č.670100-2212646099/6210 nebo v hotovosti na místě u asistentů
Program setkání:
25. října – pátek – stavba layoutu.
Od 12hod bude probíhat stavba layoutu.
Do 16hod příjezd všech účastníků setkání s moduly.
Import, zabydlení, zapojení DCC a telefonie.
Večerní porada a testování provozu.
26. října – sobota – provoz dle GVD.
9.00 až 13.00 – oběd – 14.30 až 17.00 – večeře – 18.00 až 20.00
Od 20.00 volné jízdy + fotografování.
27. října – neděle – provoz dle GVD.
9.00 až 13.00 – oběd – 14.30 až 17.00 – večeře – 18.00 až 20.00
Od 20.00 volné jízdy + fotografování.
28. října – pondělí – provoz dle GVD + bourání layoutu + úklid
9hod až 11hod – oběd a bourání
Layout
ke stažení – layout_POVRLY_2024.pdf
Fotografování: V rámci setkání budou instalovány přenosné fotoplachty s pozadím krušnohorské přírody. Volné jízdy budou sloužit převážně pro potřeby profesionální fotografie (fotokalendář na rok 2025).