Druhý ročník modulového setkání klubu usTTi.cz a sekce TT-provoz klubu Zababov zaměřením na provoz nákladních a osobních souprav II. epochy.
Setkání je určené jen pro registrované účastníky a registrované hosty.
článek ze setkání
termín: od 24. října (pátek) do 28. října (úterý) 2025
Začátek: 24. října od 12hod (příjezd všech účastníků s moduly do 16hod)
Konec: 28. října odjezd do 18hod
Termín registrace účastníků: do 1. září 2025 24hod
Termín registrace hostů: do 1. září 2025 24hod
Termín objednávky stravování: do 1. září 2025 2024 24hod
- registrace účastníků zde
- registrace modulů zde
koordinátor setkání: Ladislav Kovář, ladiz@ustti.cz, 773 577 936
layout, registrace modulů: Ladislav Kovář, ladiz@ustti.cz
DCC, 230V, telefonie:
strava: Jana Smoleňáková
GVD: Tomáš Tyll
hodiny: Ladislav Kovář
služba strojní:
asistent služby strojní:
Místo konání: Tělocvična Základní školy a Mateřské školy Povrly, okres Ústí nad Labem, příspěvková organizace, 5. května 233, 403 32 Povrly. Podrobné informace www.zspovrly.cz
GPS: 50.6766611N 14.1567011E
Transport modulů: Moduly, které jsou zaregistrované na setkání je možné přivézt po domluvě před setkáním a uschovat je v našem školním skladu. Dle potřeby je možné si moduly vyzvednout kdykoliv po setkání. Moduly, které nám budou zapůjčeny, si můžeme po domluvě vyzvednout a po setkání je transportovat zpět k majiteli. Vykládka a nakládka modulů a příslušenství probíhá před hlavním vchodem do budovy (je možné autem zajet až před vchod).
Ubytování: Individuální – booking. Možnost přespání v budově školy. Pro podrobnější informace kontaktuje koordinátora setkání.
Stravování: Snídaně, obědy i večeře jsou zajištěné v jídelně školy. Termín objednávek je stanoven viz výše. Po tomto termínu si každý účastník/host zajišťuje stravu individuálně.
Parkování: Je možné v areálu školy.
poplatek pro registrované účastníky -
poplatek pro hosty -
poplatek za stravování - snídaně/oběd/večeře -
- platby se provádějí na účet č.670100-2212646099/6210 nebo v hotovosti na místě u asistentů
Program setkání:
24. října – pátek – stavba layoutu.
Od 12hod bude probíhat stavba layoutu.
Do 16hod příjezd všech účastníků setkání s moduly.
Import, zabydlení, zapojení DCC a telefonie.
Večerní porada.
25. října – sobota – provoz dle GVD.
9.00 až 13.00 – příprava na provoz – oběd
14.00 až 17.00 – jízdy dle GVD – večeře
18.00 až 20.00 – jízdy dle GVD
Od 20.00 volné jízdy + fotografování.
26. října – neděle – provoz dle GVD.
9.00 až 13.00 – jízdy dle GVD – oběd
14.00 až 17.00 – jízdy dle GVD – večeře
18.00 až 20.00 – jízdy dle GVD
Od 20.00 volné jízdy + fotografování.
27. října – pondělí – provoz dle GVD.
9.00 až 13.00 – jízdy dle GVD – oběd
14.00 až 17.00 – jízdy dle GVD – večeře
18.00 až 20.00 – jízdy dle GVD
Od 20.00 volné jízdy + fotografování.
28. října – úterý – provoz dle GVD + bourání layoutu + úklid
9.00 až 11.00 – jízdy dle GVD – oběd
bourání layoutu + úklid do 18hod
Layout
Fotografování: V rámci setkání budou instalovány přenosné fotoplachty s pozadím krušnohorské přírody. Volné jízdy budou sloužit převážně pro potřeby profesionální fotografie (fotokalendář na rok 2025).